14 Şubatta gömün beni..!

http://files.myopera.com/Pedalizam/blog/08012009171810_13_586543sev.jpg

14 Şubatta direk gömün beni…

Hemde canlı canlı..acırsa nolayım.
Şimdiden başladılar sevgililer günü zımbırtılarına
Bu alışveriş sektörünün oyunlarından birine daha haftalarca tanık olmak midemi bulandırıyor.
O gün zorla gidip, aslında maskelerinden biri olan hediye sandığı şeyi sevgiliye vermek onun da buna aptalca sevinmesi,prensesini ayakkabısından tanıyan denyo prensteki kadar, aşağılık sevgiler olduğunu bilmek çok acı..
Hem neden erkek hediye almak zorunda da kadın bi kaf dağından indiremiyor burnunu
Gerçekci olun nolur
İstemem ben birgünlük günü…

Özel gün mü yapacaksın o gün tatil olsun mesela
Birlikte yapılabileceklerin tadına varmadan toprağa karışan bedenlere acıyorum.
Herkesin bildiği, acaba bana neyi layık gördü,bugün için neler planladı yapmacık bakışlarını
görmemek için
14 şubat gelmeden bir adaya düşmek istiyorum ben
yanıma o üç şeyi dahi almadan…

Özel günleri icat eden kapitalist sisteme daha ne kadar uşaklık edilecek.Sevgiyi ifade etmek cüzdanın kalınlığı ilemi ölçülecek.
Hiçbir özel günde hediye vermedim almadım da,sevgilim de olursa ona hergün seni seviyorum diyeceğim ama o gün her zamanki gibi evde oturup yarım kalmış kitap ve filmlere bakacağım.
yanii
The person you have called cannot be reached at the moment, because she doesn’t believe to this day….

Her kim nerede kutlayacaksa sevgili sevgililer günü kutlu olsun : )

9.Şubat.2011-Pedaliza

14 Şubatta gömün beni..!” üzerine 3 yorum

  1. ayrıca burda ki ‘gömün beni’ sizin de dediğiniz gibi bu kadar şeye rağmen!
    bu kadar yaşama sevinci,isteği,umudu varken içimizde hâlâ
    hem de şu aralar hiç istemezken ölmeyi..
    o gün..ve o haftalar içerisindeki gözü dönmüş sevgilicikleri görmemek adına trajik bi temenni idi…..siz de zaten çoktan anladınız onu 😉

  2. İnsanın imdanına hızır gibi yetişen yazar,
    bizim elli taklada anlatamadığımızı zıng diye anlatan yazar,
    şükürler olsun karşılaştırana, pedalizamıda hiç ihmal etmez hep okur ne güzelde bizi onere eder,
    ne güzelde yol-yordam gösterir,öğretir,sever sevdirir, yaşamayı..dedirten yazar…
    ağzınız bal yesin de gönlünüz gam yemesin inşallah :)

  3. nieki ne?!

    biz de şubat başı bekliyoz akaç yıldır, o kadar ama ööle senin gibi de demiyoz!.
    tamam, bizim de kıllandığımız bi yığın günü var şurda şu şubatın; ama gene de demioz ööle iç acıtıcı can yakıcı, “beni şu şubatlardan birine gömün!” filan türü şeyler..
    (şimdi şurda, önce bi yazıya bakıp, sonra beni duyan da diycek ki; “adama bak lan!.epten yannış annamış okuduunu bea!.ne yannış annaması; hiç annamamış gapçık aaz!.
    adam gibi okusana aslanım, şu yazıyı!.ne demio burda;
    “ben ondört şubata gömün; çünkü ondört şubat sevgililer gününde öldürdüler kalbimi!.
    çünkü terekdildim, yahut terkettim; sonuçta ayrıldık yani!.o yüzden şurda bi ağlamaklı, bi isyankâr, hayata fena küsmüş, ölüm düşünen ve cenaze törenini de getirip şu özel günde düzenleyip, cenasesini de aynı güne gömdüren kederli bi âşıkım şurda.. bunlar, şubat ayı içinde, ondördüne yakın son sözlerim..on dördünü bekliyorum şurda!”
    evet!.kesinlikle bunu demio..
    peki ne dio ozzman?!.
    “okuman yok mu koçum!.” diyo; “…yazar şurda resmen kafa yapmış lan, şubat ondörtteki, tüm dünyanın mala bağlayıp mallalştığı dünya çapıdaki şu dangalak etkinlikle!” diyo..yani!
    başka bişe çıkarıyosan da oha yani!” diyo)

    ondört şubat?!! sevgililer günü!.yok yaa, biz de yedik!.
    Anneler gününü yediğimiz gibi yedik tıpkı..babalar gününü..

    daa da aklımıza gelen gelmiyen çılgın alışveriş günlerinin tamamını..

    bide şööle de bişe yani; ii, tamam!.sevgililer günü diye bi günü geçtik; de nie şubat ve illaki de ondördü?!. mesela nie güzelim, neşeli mayıstan bi gün değil de, şubattan bi ondört!.mesela!.yani!

    yine de kutlamış olalım biz; kutlamak isteyenlerin bu anlamlı gününü!

    Hepnize manak alışverişler.. size de ii satışlar, bol kazançlar esnaf abilerim ablalarım!.mart gelio bu arada, malûm; beyannameleri vermeyi, vergileri gününde ödemeyi unutmayalım!

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>